Skyrim dev, "diz için bir ok" un asla bir Mizah olmaması gerektiğini açıklıyor

Skyrim dev, "diz için bir ok" un asla bir Mizah olmaması gerektiğini açıklıyor


Bir Skyrim geliştiricisi GamesRadar'a oyunun kötü şöhretli, sürekli Mizah yumurtlama “dizme bir ok aldım” satırının nasıl ortaya çıktığını açıkladı.

Bethesda'nın kalıcı aksiyon RPG'si bugün 10. yaş gününü Skyrim: Anniversary Edition'ın lansmanı ile kutluyor ve oyuncular bir dizi tartışmalı at zırhını ücretsiz olarak almaya hazırlanıyor . Oyunun ana görevinin bir parçası olarak, oyuncular her zaman Whiterun erken kapılar adlı bir yeri ziyaret edecekler ve muhtemelen şehir muhafızlarından biriyle sohbet edecekler. RNG haklıysa -ki neredeyse her zaman öyledir- "Eskiden senin gibi bir maceracıydım, o zaman dizime bir ok yedim" diyecektir.

Skyrim'in ses yönetmeni Mark Lampert, ejderhalarının kısmen pizza yaptığı, kısmen çığlık atan çocuklar hakkında bizimle sohbet ettikten sonra , şimdi ünlü çizgiden dönüşen Mizahın nasıl ortaya çıktığının kapağını kaldırdı .

Lampert, “Oyunlarımızın çok büyük olması nedeniyle, her zaman en az bir avuç kasıtsız mem olduğunu düşünüyorum” diyor. "Çok fazla karmaşıklık ve yapay zekanın izlediği tüm bireysel kurallar veya manzara, güneş, yıldızların hareketi, hava değişiklikleri - her şey çok basit bir kurallar dizisi izliyor. Ve sonra hepsini tek bir dünyada bir araya getirdiğinizde, garip etkileşimler oluyor, bu durumda tasarımcıların basit niyetleri, oyuncuyu ödüllendirmek için bu öngörülemeyen etkilere sahip. ”

Lampert, Whiterun'un oyunun başlangıç ​​noktasına olan yakınlığının, çoğu oyuncunun orayı erken ziyaret ettiği anlamına geldiğini, ancak oyuncuların çoğunluğunun önceden bir veya iki zindan koşusu yapmış olacağını açıklıyor.



Şunları ekliyor: “Oyuncu belirli bir zindana girdiyse, onu temizlediler, sonunda patron sandığına baskın yaptılar - arka planda bir yerde 'oyuncu bir maceracı', neredeyse bir başarı gibi, ancak siz onu görmüyorsunuz. Bununla, gardiyanların artık yanıt verecek bir şeyleri var.”

“Diyelim ki, Cüce Zırhının tam bir setini toplarsanız ve aynı şehre geri dönerseniz, gardiyanların bu konuda da yorum yapmasından farklı değil, ama bu, siz gelene kadar olmaz. uzun süre oynuyor. Hemen hemen herkes Whiterun'a ulaşmadan önce küçük bir zindan koşusu yapar, bu sadece bu şeylerin haritada bulunduğu coğrafyadır. Yani herkesin karakterinde bu macera bayrağını yaşıyor ve o ünlü repliği söyleyen bu gardiyanın yanından geçiyorlar.”

Bununla birlikte Lampert, tasarım açısından bakıldığında, geliştiricilerin oyuncuların arada bir bu dizeyi duymasını bekleyeceklerini, ancak gardiyanın çarpıcı aksanının, dalgın tavrının mükemmel bir fırtınasının olduğunu ve bunun böyle olduğu gerçeğini açıklıyor. Birçok Let's Player, oyunun açılışında lansmandan 20 dakika sonra çizgiyi sergiledi ve bir gecede süper ünlü olduğunu gördü.

“Rastgele olmak yerine, herkes duyuyor. Her zaman,” diye devam ediyor Lampert. “Önemli bir çizgi. Tahmin edemeyeceğiniz şey, oyunun hayranlarının çizgi film okunun dizine yeni bir dövme resimleri göndermesi. Ya da onun remixini yapan insanlar. Yeterince oynar ve becerilerinizi geliştirirseniz, onları da duyacağınız diğer koruma hatlarının yüzde 98'i var. Ama önce bu seni vurur.”

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski