Halo Infinite'in savaş geçişinde Spartalılar için dans hareketleri olmayacak

Halo Infinite'in savaş geçişinde Spartalılar için dans hareketleri olmayacak

"Heroes of Reach'e baktığımızda ve [öncü ilerleme tasarımcısı Chris Blohm] ve ekibin bir araya getirdiği şey, temel olarak karakter kazanmanın savaş geçişiyle görsel bir hikayeyi nasıl anlatmaya çalıştığımızın gerçekten harika bir modeliydi. Savaş geçişli tüm Erişim karakterleri," dedi Hook.   "Emile'nin bıçaklarını mı istiyorsun? Jorge'nin el bombalarını mı istiyorsun? Karıştırın ve kendinizinkini nasıl yaratmak istiyorsanız eşleştirin, ya da sadece 'Hayır, aynen Jun gibi görünmek istiyorum' diyorsanız, o zaman bunu yapabilirsiniz. ilk defa protez kolla tam olarak Kat'e benzeyebilirsin."  Aslında Blohm, protez kullanıcılarının düzgün bir şekilde temsil edilmesini sağlamak için 343'ün hem şirket içi gazilerle hem de Limbitless kâr amacı gütmeyen kuruluşla çalıştığını söyledi. İnsanların, olmayı arzuladıkları ya da olmayı sevdikleri ya da havalı göründükleri ya da onları temsil ettikleri Spartalıları inşa etmelerini istiyoruz” dedi.


Halo Infinite'in battle pass için 343 Industries'in aklında neler olduğuna daha yakından bakın.Haziran ayında, 343 Industries doğruladı Halo Sonsuz olacak savaş paso faydalanmak mevsimsel çok oyunculu güncellemeleri ile birlikte. Diğer oyunlardaki benzer geçişlerin aksine, Halo Infinite's'in süresi dolmayacak ve oyuncular, ilişkili oldukları sezon sona ermiş olsa bile, istedikleri zaman onları alabilecekler. Geliştiriciler, IGN ile bir röportajda bu sistemin nasıl çalışacağı ve oyuncuların neler bekleyebileceği hakkında daha fazla bilgi verdi .



Bir seferde yalnızca bir savaş geçişi etkin olabilir - üzgünüm, ödülleri ikiye katlamak yok - ancak birden fazla geçişe sahip oyuncular bunları istedikleri zaman değiştirebilir. Efsanevi kozmetikler her geçişte kabaca üç ayda bir görünecek ve etkinlik ödülleri savaş geçişinden ayrı olacak. 343 ayrıca, test uçuşu savaş geçişinin tam sürümde ne olacağını temsil etmediğini de kaydetti.


Halo Infinite tasarım başkanı Jerry Hook siteye yaptığı açıklamada, "Hey, bakın, 10 dolar koyduğunuzda, o 10 dolar sizde kalsın' diyebilmek istedik" dedi.


Halo Infinite'in ilk sezonu, Heroes of Reach olarak adlandırılacak ve battle pass, Reach temalı olacak. Halo Infinite çok oyunculu oyunundaki tüm oyuncular Mk. VII "zırh çekirdeği", esasen eşleşen parçalarla özelleştirilebilen ve daha sonra çeşitli Mk kazanabilen bir temel zırh seti. Omuzlar, kasklar ve vizörler gibi VII parçaları, onu donatmak için. Ayrıca Mk'nin kilidini açmak için bir fırsat olacak. V zırh çekirdeği ve özelleştirme seçenekleri."Heroes of Reach'e baktığımızda ve [öncü ilerleme tasarımcısı Chris Blohm] ve ekibin bir araya getirdiği şey, temel olarak karakter kazanmanın savaş geçişiyle görsel bir hikayeyi nasıl anlatmaya çalıştığımızın gerçekten harika bir modeliydi. Savaş geçişli tüm Erişim karakterleri," dedi Hook.



"Emile'nin bıçaklarını mı istiyorsun? Jorge'nin el bombalarını mı istiyorsun? Karıştırın ve kendinizinkini nasıl yaratmak istiyorsanız eşleştirin, ya da sadece 'Hayır, aynen Jun gibi görünmek istiyorum' diyorsanız, o zaman bunu yapabilirsiniz. ilk defa protez kolla tam olarak Kat'e benzeyebilirsin."


Aslında Blohm, protez kullanıcılarının düzgün bir şekilde temsil edilmesini sağlamak için 343'ün hem şirket içi gazilerle hem de Limbitless kâr amacı gütmeyen kuruluşla çalıştığını söyledi. İnsanların, olmayı arzuladıkları ya da olmayı sevdikleri ya da havalı göründükleri ya da onları temsil ettikleri Spartalıları inşa etmelerini istiyoruz” dedi.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski