Blizzard, Diablo 2: Resurrected'da 'karakter kilitleme' hatası üzerinde çalışıyor

 

Blizzard, Diablo 2: Resurrected'da 'karakter kilitleme' hatası üzerinde çalışıyor

Blizzard, Diablo 2: Resurrected'da 'karakter kilitleme' hatası üzerinde çalışıyor



Diablo 2: Resurrected sonunda burada, 20 yıllık teknoloji ve video oyunu geliştirmelerini klasik aksiyon RPG'sine getiriyor. Yeni 3D grafikler, surround ses, paylaşılan envanterler ve hatta sıfırdan oluşturulmuş sevilen ara sahneleri de dahil olmak üzere bazı iyileştirmeler memnuniyetle karşılanıyor.


2020'nin başından beri Blizzard'da Diablo'nun her şeyden sorumlu olan Rod Fergusson, "Bu bir yeniden çevrim değil" diyor. "Oyunu tersine mühendislikle yapmaya ve D2'ye benzemek için sıfırdan oluşturmaya çalışmıyoruz. Bu, D2. Bu aynı çekirdek oynanış, aynı hikaye ve ton, hatta aynı aktörlerin aynı sesleri."

Diablo 2: Resurrected, oyuna birçok değişiklik getiriyor, ancak görevi hala o klasik Diablo deneyimini yakalamak. Açık beta ayrıntıları, çıkış tarihi ve Eylül ayında piyasaya sürülmeden önce orijinaline kıyasla nelerin değiştiğinin bir listesi dahil olmak üzere Diablo 2: Resurrect hakkında bildiğimiz her şey burada.

0 Yorumlar

Yorum Gönder

Yorum Yaz (0)

Daha yeni Daha eski